sov dags

Sitter hära och kollar på dirty sexy money, haha de är faktist bra. idag åkte jag till stan med Elin, de va kul fast vi hade lite otur...
Elin testade converse så först gick vi till footloker men där fanns inte hennes storlek, då gick vi till NK, men där fanns inte den modellen... Men så är de självklart att jag blir suktad på att också köpa ett par, de är ju så fina, haha. men jag har ju faktist 4 par men vu får se om jag luras till att köpa ett par till.

Ja som jag sa så ska vi till cosmonova imoron och se på en film om rymden, vi får hoppas den är bra. min lillebror var på den idag med sin klass han tyckte att den var bra men lite kort. ne nu måste jag sova är jätte trött.

Kommentarer
Postat av: Signe

Bra sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag gillar vad jag ser :).

2011-07-13 @ 01:28:44
URL: http://djurförsäkring.net

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0