promenad

Har precis vart ute på en promenad med mamma och lillasyster. Vi Var och hämtade min lillebror i skolan. skönt var det med en promenad, man behöver de ibland! Nu ska jag fortsätta med min hemkunskap, va jag tjatar om den, haha. Men okej innan nästa inlägg så ska hemkunskapen vara klar...

   
  Lillasyster sover                         Paris                     Saknar mitt långa hår



                                               Outfit idag
                                       Kläning Gina tricot
                                       Kofta Vero moda
                                      Strumpbyxor H&M
                   

Kommentarer
Postat av: petra

snygg sida . du får nog många besökare.

fina kläder.

kolla unzip.se för billiga frank dandy

2009-03-02 @ 18:31:09
URL: http://www.unzip.se

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0