mat

Har preics ätit lax med potatismos, visst de va gott men lax utan citron och citron sås? Nej tack för min del iaf citron måste de vara, va tycker ni? haha... jag har kokat lite ris för att bli extra mätt. Hra bestämt mig för att äta mer och rätt är så dåliga på de verkligen, äter nästan aldrig frukost oftast jätte lite till lunch sen vanligt (enligt mig, inte andra de tycker för lite) till middag. Nu ska jag frösöka iaf äta frukost och mer lungch får hoppas de funkar! Nej nu måste jag rusa, vi ska till cosmonova med klassen imorgon berättar mer sen ska köpa en sallad på pizzerian och de stänger kl nio.

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Måste säga att jag verkligen diggar din sida. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-07-20 @ 05:23:44
URL: http://smsalåna.nu

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0