Cosmonova

Ja som sagt ha inte skriva imorse innan jag gick. Idag var vi ju då på cosmonova, de var väl kul tycker att skärmen är ascool! Sen så åt jag en grekisk sallad och var så gott älskar fetaost. Efter att vi åt gick vi runt lilte på natur historiska. vi gick bland annat in i mörker rummet där, men de va jätte irreternade för man kunde typ bara gå en där inne (läskigt) för annars tändes lampan. vi skulle egentligen gått en tipspromenad på typ evolutions utställningen men vi han nästan inte göra de haha.

Imorgon börjar jag klockan 12.40 och då har jag bara två lektioner så skönt! Jag börjar bli lite smått nervös inför nationella provet i engelska första delen är nu på fredag, jag ni hörde rätt FREDAG DEN 13, hjälp! Så jag måste ta och plugga lite inför de nu jag vill inte ha ett G i engelska, för jag är bättre än de!

Några bilder och en video från idag:
                 


Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0