Andra avenyn

har precis kollat på desparata hemmafruar! de är ju så bra, jag blir bara så arg på den dära psyckopaten, haha. Ja vi var ju o åt på donken dåra jag, Emelie och Elin de var ju mys! Där träffade vi Malin och Malin de hade varit uktiga o vart ute och gått. När vi sen skulle gå så möte vi två små killar de höll på lite men vi gick vidare. Sen när vi sitter och väntar på bussen då kommer de igen och så börjar de skjuta iväg papper genom sugrör på oss... haha då blev Elin jätte sur och gick fram till dem tillslut o frågade va de höll på med då sprang de iväg. Vi tänkte skönt, men de kommer tillbaka gör samma sak igen och igen och igen... Sen när vi ska gå på bussen tror ni inte att de går på bussen och skjuter ett papper på mitt huvud, då blevjag sur och skrek på dem, sen stack de iväg.
men sen så började Elin asgarva och bara "du lätt som största fjortisen när du skrek", då blev jag as sur...... jag hatar fjortisar har lixom varit en för flera år sedan eller inte så många år sedan då, men i alla fall jag klarar inte av dem, hehe. Så nu måste jag arbeta på mitt skrik så att jag låter lite mörkare haha!

Nej nu väntar Emelie på att vi ska kolla på andra avenyn, haha jag är fast i det programet... Men egentligen säg ett program jag inte är fast i haha! God natt

            
emelie o hennes coola tröja
     
söta lilasyster lika galen i datan som jag ser de ut som haha

Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0